BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for løn- og personaleopgaver, og vil du være en del af et hold med meget team orienterede kollegaer?
Har du god erfaring, lyst og de rigtige kompetencer til at løse de opgaver, der er i stillingen, så imødeser vi din ansøgning.
Hos Landsorganisationen Danske Daginstitutioner (LDD) administrerer og servicerer vi selvejende og private institutioner.
Vores team, som har adresse i Odense S, består p.t. af 4 lønkonsulenter og 1 personalejurist.
Internt har vi et tæt samarbejde med vores økonomiteam i Odense, samt vores 6 lønkonsulenter, som varetager løn- og personaleopgaver fra vores kontor i Allerød.
På kontoret i Odense er vi 9 medarbejdere, og i Allerød 22 medarbejdere – samt 2 kørende konsulenter, så vi samlet er 33 ansatte.
Hovedarbejdsopgaverne i den ledige stilling er indenfor daginstitutionsområdet, hvor du vil få ansvaret for dine egne selvejende og private institutioner i forhold til:
- Lønsagsbehandling (time og månedsløn)
- Opgørelse og fremsendelse af institutionernes fremtidige månedlige lønudgifter og indtægter.
- Behandling af diverse personaleadministrative opgaver (udarbejdelse af ansættelsesbreve, ændringer og fratrædelser) syge-, fleksjob- og barselsrefusioner m.v.
- Rådgivning og vejledning af daginstitutionslederne indenfor løn- og personaleområdet, samt diverse ad hoc-opgaver.
Om din baggrund:
Du har erfaring med offentlige- og måske også private overenskomster i forhold til administrative funktioner indenfor lønområdet, herunder udarbejdelse af ansættelseskontrakter, evt. afstemningsopgaver, syge-, løn- og barselsrefusioner m.v. Herudover har du erfaring med lønindberetning via KMD eller tilsvarende lønsystem med offentlige overenskomster samt erfaring med varetagelse af opgaver via Word og Excel.
Hos LDD ligger vi vægt på, at du er serviceminded, energisk, fleksibel og selvstændig. Det er helt naturligt for dig at være anerkendende i din dialog med kollegaer, eksterne samarbejdspartnere og vores institutioner.
Du bidrager til teamarbejdet ved bl.a. at overholde aftaler og deadlines i et til tider hektisk arbejdstempo med mange bolde i luften. Du skal evne at arbejde struktureret, kunne rådgive og følge konkret op overfor bl.a. institutionernes ledere.
Vi kan tilbyde:
En spændende, udfordrende og travl arbejdsplads med gode og positive kolleger. Hos LDD er det en selvfølge, at man hjælper og sparrer med hinanden i teamet, og at alle ligeledes evner at arbejde selvstændigt. Der er et godt, og konstruktivt samarbejde med vores institutioner, hvor service ligger meget højt på dagsordenen.
Vi har 6 ugers ferie, betalt frokost, pensions- og sundhedsordning, flekstid og mulighed for hjemmearbejdsdage.
Løn efter kvalifikationer.
Din ansøgning:
Kan du se dig selv i stillingen, og har du de rette kompetencer – og indstilling, imødeser vi meget gerne en ansøgning fra dig.
Ansættelsen er pr. 1. oktober 2023 – eller snarest derefter. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.
Send din ansøgning, CV, uddannelsespapirer, udtalelser m.v. via knappen "Ansøg dette job".
Ønsker du flere oplysninger:
Læs mere om os på vores hjemmeside: www.ldd.dk eller kontakt Teamchef Torben Lund på tlf. 5060 8606 for yderligere information
Se mere på vores ansøgersite: https://ldd.ofir.com
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b7870849)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Landsorganisationen Danske DagInstitutioner, Hejrevang, 3450 Allerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=b7870849&action=sendApplication&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886637