BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Borgerservice i Allerød Kommune søger en administrativ medarbejder med erfaring fra økonomifunktion
Stillingen er på 30 timer om ugen og med tiltrædelse 1. oktober 2023.
Om os
Stillingen er forankret i afdelingen Borgerservice, som består af ca. 100 medarbejdere med en bred vifte af kerneopgaver som spænder lige fra udstedelse af pas og kørekort til social- og beskæftigelsesområdet, udbetaling af forsørgelsesydelser, indsatser på børne- og familieområdet mm. Derudover er der tilknyttet to udførende virksomheder inden for rehabilitering, psykiatri og handicap, som ligger udenfor rådhuset.
Om stillingen
Du vil blive ansat i teamet "Ledelse og Stab", hvor du vil sidde sammen med kolleger, som varetager lignede opgaver. Vi søger en medarbejder, der kan håndtere:
- Betaling af regninger og styring af økonomi på det specialiserede børne- og ungeområde
- Udbetaling af forsørgelse
- Ledelsestilsyn
- Indberetning og udarbejdelse af statistisk materiale til ledelsen
- Statsrefusion på flygtningeområdet
- It – adgange og logning
- Diverse administrative opgaver mm.
Om dig
- Vi forventer, at du har en relevant uddannelse og erfaring, som matcher de beskrevne opgaver.
- Du har gerne erfaring i brug af økonomisystem Prisme 365 og udbetalingssystem KY.
- Du er ansvarsbevidst med en systematisk og struktureret tilgang til dit arbejde.
- Du ser værdien i at samarbejde med både de nærmeste kolleger, ledelse og resten af organisation - for at opnå det bedste resultat.
- Du har kendskab til IT på brugerniveau, herunder Office pakken.
Derfor skal du vælge os
Allerød Kommune er en arbejdsplads med høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgerne.
Du kan læse Allerød Kommunes leder- og medarbejdergrundlag her.
Vi kan tilbyde dig
- En stilling på 30 timer om ugen
- Flekstidsordning
- Høj grad af selvstændighed, indflydelse og gode samarbejdsrelationer
- Engagerende og kompetente kolleger
- Nærværende og tillidsbaseret ledelse
- Stolthed blandt medarbejderne af de faglige resultater, vi sammen skaber
- En engageret, tværfagligt sammensat personalegruppe
Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst for HK.
Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.
Du er velkommen til at kontakte Socialchef Gitte Overgaard på 22 72 82 21 for at høre nærmere om stillingen.
Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og dit uddannelsesbevis via linket i annoncen senest 23. august 2023.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 28 august 2023.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 26.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.
Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hvert 10. minut fra Allerød Station.
Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.
Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.
Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=041ca222)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid
-Arbejdsgiver:
Allerød Kommune - Borgerservice, Bjarkesvej, 3450 Allerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=041ca222&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5885304