BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hvis du er interesseret i at være en del af en stor international virksomhed, med en flad organisationsstruktur, samt har en passion for at sætte kunden i centrum og yde en god kundeservice - så er du måske den helt rette person til jobbet!
Jobbet
Som medarbejder hos Essity bliver du ansvarlig for at besvare kundehenvendelser, håndtere ordrer og sikre at kunder og salgs ansvarlige får en kundeserviceoplevelse i verdensklasse. Du bliver en del af et friskt og dynamisk team bestående af 12 medarbejdere, der alle vægter det at være en god kollega meget højt. Essity arbejder tæt sammen med salg og marketing for i fællesskab at servicere deres kunder bedst muligt.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Besvare kundehenvendelser via mail og telefon
- Supportere salgsafdelingen for at sikre den bedste service til vores kunder
- Kommunikation med lagre og distributører for at sikre leverancer til kunder
- Håndtering af kundeklager
Vores forventninger til dig
I jobbet hos Essity’s vil du blive ansigtet og stemmen udadtil, og det er derfor essentielt, at du kommunikerer professionelt, er smilende, imødekommende og serviceminded, samt at du befinder dig godt i en rolle med meget kontakt til både kunder samt de interne kundeansvarlige. Jobbet består af en del faste rutineopgaver, og det er derfor vigtigt, at du trives med dette, samt at du har en struktureret og fokuseret tilgang til nye udfordringer. Vi forestiller os, at du har erfaring fra en tidligere stilling i kundeservice eller logistik, hvor den gode kundeoplevelse har været hovedfokus. Du er eventuelt under uddannelse og ser dette job, som den perfekte mulighed for at udvikle dig ved siden af dine studier. Derudover udviser du engagement, du er mødestabil og nysgerrig, efter- og har lyst til at lære nyt.
Vi forventer, at du har følgende kvalifikationer:
- Sætter kunden i centrum, og kan håndtere enhver situation professionelt
- Har gode kommunikationsevner
- Behersker dansk på et professionelt niveau i skrift og tale.
- Er en team-player og arbejder godt på tværs
- Kendskab til MS Office-pakken
Det praktiske
Stillingen er et fuldtidsvikariat med opstart hurtigst muligt, der som udgangspunkt løber frem til d. 15/8 evt. med mulighed for forlængelse.
Arbejdstiden er mandag-torsdag 7:40-15:40 og fredag 7:40-15:10.
Arbejdspladsen er beliggende på Gydevang 33, 3450 Allerød
Løn efter kvalifikationer.
Moment varetager første del af ansøgningsprocessen, hvorefter der vil være fysiske samtaler hos Essity i Allerød mandag d. 26/6.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=185053&pk_vid=8da7e3586c0afb52168734172219fd84
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5857160