Koordinator til Allerød Hjemmepleje og Træning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi er i gang med et spændende projekt "Selvstyrende teams" og søger en koordinator til en stilling med stor mulighed for at have indflydelse på selve udviklingen af stillingen. Trives du som udekørende medarbejder i hjemmeplejeregi, hvor du ser borgerne i øjnene, samtidig med at du har flair for koordinering og planlægning? Og sætter du en ære i at skabe overblik? Så har vi den helt rigtige stilling til netop dig.

Om stillingen 
Du får som koordinator en central og vigtig rolle for hele organisationen. Dine faglige og kommunikative kompetencer skal bruges til at skabe et godt borgerforløb, og du skal derfor besidde en positiv, anerkendende og rolig kommunikation til borgerne, pårørende, samarbejdspartnere, ledelse og medarbejdere. Du får mange bolde i luften og skal derfor også kunne være fleksibel i prioriteringen af dine arbejdsopgaver gennem struktur i en omskiftelig hverdag. Stillingen er kombineret, så du både er udekørende og koordinerer den daglige drift i tæt samarbejde med ledelsen.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Sikre iværksættelse og justeringer af ydelser i vores omsorgssystem CuraPlan.
  • Knivskarp på kontinuitet og kvalitet i samarbejde med det udekørende personale.
  • Tæt samarbejde med visitationen.
  • Medvirke til effektiv ressourceforbrug i forhold til fremmødedækning og medarbejdernes individuelle kompetencer.
  • Modtage syge- og raskmeldinger inklusiv registrering.
  • Varetage opstartsbesøg hos nye borgere.


Om dig

  • Uddannelse inden for sundhedssektoren er et krav.
  • Erfaring med planlægning.
  • Indgående kendskab til FSIII.
  • Evner at samarbejde om fælles opgaveløsning.
  • Har lyst til at deltage i udviklingen af koordinatorfunktionen i "Selvstyrende teams".
  • Har kørekort.


Om os
Koordinatorteamet er inddelt ud fra kommunens tre distriktsområder Allerød, Lynge og Blovstrød. Distrikternes medarbejdere har base på samme matrikel, hvorfra de kører ud til borgerne. Hjemmeplejen har et borgergrundlag på omkring 400 borgere og har ca. 120 medarbejdere, der består af social- og sundhedshjælpere-, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker og AH-terapeuter med flere.

Vi er en hjemmepleje med en synlig og nærværende ledelse, der vægter medarbejdernes trivsel utrolig højt. Hertil referer koordinatorerne dagligt og i tæt dialog til hjemmeplejens tre daglige ledere. Koordinatorteamet har en yderst central rolle for driften af hjemmeplejens medarbejdere på tværs, hvorfor samarbejde og positive relationer prioriteres.

Vi er stolte af mange faktorer og vil vi særligt nævne:

  • Et respektfuldt sammenhold, hvor medarbejderne hjælper på tværs af enheder – vi løfter i flok.
  • Medarbejdernes drive, motivation, omsorg og høje faglighed.
  • Vores tætte samarbejde mellem alle faggrupper uden faghierarki - der er brug for os alle.
  • Vi har få rekrutteringsudfordringer.
  • Vores høje social kapital og positive arbejdsmiljø.
  • Tilfredse borgere.
  • Prioritering af faglige borgermøder, triager og undervisning.
  • Løbende samarbejdsbesøg fra fysioterapeuter, visitatorer, demenskonsulenter og kostkonsulent med flere.
  • Vedvarende fokus på rehabilitering.


Du vil blive en del af et koordinatorteam på tre koordinatorer, som aktuelt består af to social- og sundhedsassistenter. Arbejdstiden bliver fordelt i overensstemmelse med dine koordinatorkollegaer i tidsrummet kl. 6.30 - 15.45 på hverdage. Dertil er det krav, at du kan være i fremmøde i begge ydertider. 

Tiltrædelse 1. oktober 2023 eller efter nærmere aftale. Ansættelsestimetallet er mellem 28 - 37 timer efter aftale.

Allerød Kommune er en arbejdsplads med høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgerne.

Du kan læse Allerød Kommunes leder- og medarbejdergrundlag her.

Er du interesseret?
Du er velkommen til at kontakte daglig leder Silke Selvig på 21 52 98 68, Katrine Funk Andersen på 23 29 91 77 eller Jamilla Glar-Hammarsund på 20 25 49 17. Du er også velkommen til at komme forbi til en uforpligtende snak.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst for social- og sundhedspersonale og et koordinerende funktionstillæg.

Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og uddannelsesbevis via linket i annoncen senest 21. august 2023.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 23. august 2023 og indhenter referencer og straffeoplysninger forud for endelig ansættelse.

Vi glæder os til at læse din ansøgning.


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 26.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hvert 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=2cc3bbfa)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Allerød Kommune - Allerød Hjemmepleje og Træning, Rådhusparken, 3450 Allerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=2cc3bbfa&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5880473

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet