Konsulent til vagtplanlægning på det sociale område i Region Hovedstaden

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Drømmer du om at arbejde på offentlige vilkår og samtidig have en fleksibel og varieret dagligdag? Og gør det dig ekstra motiveret, at dit arbejde gavner børn, unge og voksne i specialiserede tilbud?

Så bliv en del af et nyt team, hvor du sammen med andre dygtige kolleger skal arbejde med vagtplanlægning.

” Vi glæder os til at bruge dine kompetencer i vagtplanlægning på vores botilbud. Du skal være med til at sikre høj faglighed og ikke mindst robusthed i måden, vi løser opgaven på,” siger økonomichef Anja Grumstrup.


Du bliver en del af en nyt team

Du skal løse vagtplanlægningen for en gruppe af vores bo-, dag- og behandlingstilbud. Du bliver en del af en enhed, der har eksisteret siden marts 2023, hvor du skal arbejde tæt sammen med kolleger.

Der vil være dage, hvor du løser opgaven på tilbuddet og dage, hvor du sidder sammen med dit team. Du skal derfor have lyst til en afvekslende hverdag, som du selv er med til at planlægge, og hvor du arbejder på forskellige matrikler – også hjemmefra. Det er en forudsætning, at du har kørekort og egen bil.


Du har en stærk faglighed og lyst til udvikling

Vi har for nyligt implementeret et nyt vagtplanlægningssystemet, som hedder OPTIMA.

”Med det nye team skal vi prøve en ny måde at løse vagtplanlægning på i Den Sociale Virksomhed. Du skal have lyst til at arbejde helt tæt på tilbuddene og deres hverdag, samtidig med at du er en del af et stærkt fagligt fællesskab,” fortsætter Anja Grumstrup.

Da det er et nyt tiltag i Den Sociale Virksomhed at samle vagtplanlæggere, der dækker flere tilbud, vil du være med i et udviklingsforløb. I Region Hovedstaden er det besluttet, at der skal udarbejdes tydelige retningslinjer for vagtplanlægning, kaldet Sund Planlægning, som vil blive en del af udviklingsarbejdet.

Udover at vagtplanlægge vil du også skulle indgå i opgaver inden for rådgivning og undervisning i arbejdstidsregler, ferieregler, barselsregler, brug af OPTIMA på medarbejderniveau mm. Dit team kommer til at bestå af 6 til 7 vagtplanlæggere samt en koordinator. Faggrupperne, der skal vagtplanlægges for, vil hovedsageligt være socialpædagoger, social- og sundhedsassistenter samt social- og sundhedshjælpere, men der kan også være andre mindre grupper.

Fagligt forestiller vi os, at du har kompetencer inden for:

  • overenskomster, arbejdstidsregler, ferielov mm.
  • vagtplansystemer, f.eks. som vagtplanlægger eller konsulent
  • rekruttering/booking af vikarer
  • formidling af lovstof og aftaler til tilbudsledere og medarbejdere.
Har du alle kompetencerne, og kender du tilmed socialområdet og/eller sundhedsvæsnet, vil det være en stor fordel. Er du bare rigtig god til tal, puslespil eller paragraffer, eller du kommer fra en anden branche og blot har lyst til at skifte job og prøve noget nyt, hører vi også rigtig gerne fra dig. Vi er indstillet på at give dig en grundig oplæring, så du og dine kompetencer kommer bedst i spil.



Det er afgørende for os, at du har en positiv indstilling, er udadvendt, servicemindet og en god kollega.

Mere om os

Vagtplanlægningsteamet vil blive en del af Den Sociale Virksomheds fællesadministration, som har til huse i Hillerød. Udover direktionen arbejder her ca. 25 kolleger med forskellige faglige baggrunde. Vi arbejder tværfagligt for at sikre, at den service, vi yder over for vores 19 tilbud, i sidste ende kommer brugerne bedst muligt til gavn.

Vores vagtplanlægningsteam skal være kendetegnet ved godt kollegaskab, høj trivsel og stor fleksibilitet. Der skal være plads til gode grin, hjælp fra kolleger, når noget driller, og hyggeligt samvær over frokosten.

Vil du med i teamet?

Så send os din ansøgning hurtigst muligt. Ansøgningsfristen er mandag den 21. august 2023. Der er ansættelsessamtaler tirsdag den 29. august 2023.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte

  • chefkonsulent Michael Stenkvist på tlf. 21444980 eller mail: michael.stenkvist@regionh.dk
  • økonomispecialist Peter Christiansen på tlf. 38665401 eller mail peter.selin.christiansen@regionh.dk
Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer med tiltrædelse 1. oktober 2023.

Løn og vilkår er efter gældende overenskomst med HK.

Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Fællesadministrationen, Milnersvej 35B, 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=250855&DepartmentId=12106&MediaId=4961&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5883155

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet