Administrativ medarbejder til politisk betjening

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at komme tæt på den politiske ledelse i Region Hovedstaden og være en central samarbejdspartner i administrationen af regionsrådets 41 politikere?

Er du servicemindet og vil du gerne være med til at hjælpe regionsrådsmedlemmerne med at have styr på alt fra deres vederlag, fravær og transport til deres IT-udstyr?

Og kan du lide at løse dine opgaver tæt sammen med gode kollegaer, hvor nogle laver det samme som dig, mens andre for eksempel hjælper politikerne med sager og presse?

Så har vi et job til dig i klyngen for Politik, Presse og Jura, hvor vi søger en administrativ medarbejder til økonomi og HR-området for regionsrådet.

Om stillingen
Dine hovedopgaver vil være at hjælpe med administrative opgaver i forhold til regionsrådets 41 politikere. Opgaverne spænder over:

  • at hjælpe politikerne med at få udbetalt korrekt vederlag for møder, konferencer og kurser, som de deltager i som regionsrådsmedlem
  • at hjælpe regionsrådsmedlemmet med, at de har mobiltelefon og it-udstyr, så de kan læse fx deres mødedagsordener
  • at kontrollere og attestere mødeafregninger, udlæg, refusioner, fravær og kørsel/transport
  • fakturabehandling, søgning og rapportering i SAP
  • at behandle partistøtteansøgninger og udbetalinger
  • at hjælpe med de praktiske elementer i forbindelse med fx planlægning af politikerseminarer, Folkemøde på Bornholm og andre typer af politiske aktiviteter
  • at stå til rådighed for regionsrådsmedlemmerne for spørgsmål i forhold til praktiske og administrative forhold
Derudover vil du skulle varetage almindelige sekretariatsopgaver, hvis dine kollegaer har brug for hjælp, og du har mulighed for og tiden til at give en hånd med.

Vi arbejder med journalisering i workzone, hvor du vil kunne få mulighed for at få en supportrolle for vores center, og blive oplært i den rolle, hvis du ikke allerede kender systemet.

Vi kan tilbyde dig

  • en travl og alsidig hverdag tæt på den politiske og administrative ledelse i regionen
  • opgaver der løses i et tæt samarbejde med dygtige og rare kolleger
  • en stilling med kontakt til mange samarbejdspartnere – både regionsråds-medlemmerne og sagsbehandlere, udvalgssekretærer osv.
  • en uformel omgangstone, hvor engagement og humor er en vigtig del af hverdagen
  • flekstid, hvor vi lægger vægt på gensidig fleksibilitet
Om dig
Vi forventer, at du

  • er kontoruddannet gerne med erfaring inden for økonomisk administrati-on og HR-opgaver
  • måske allerede har erfaring fra en politisk organisation med administrativ betjening af politikere
  • har gode samarbejdsevner, og er god til at kommunikere - med autoritet og et glimt i øjet - både med interne og eksterne samarbejdspartnere
  • er samvittighedsfuld, serviceorienteret og grundig - også under tidspres
  • har overblik samtidig med sans for detaljer
  • er struktureret og har god ordenssans
  • kan arbejde selvstændigt og resultatorienteret og samtidig indgå i det daglige arbejde på tværs af faggrupper om en fælles opgave
Om os
Du vil få en central placering tæt på den politiske og administrative topledelse i en af Danmarks største arbejdspladser med omkring 40.000 ansatte.

Arbejdspladsen er på Regionsgården i Hillerød. Vi kører et miks af faste fremmødedage og mulighed for op til to hjemmearbejdsdage om ugen.

Du bliver en del af klyngen Politik, Presse og Jura. Vi er i alt 20 personer, der ar-bejder med politisk betjening, presse, jura og administration. Vi er fagligt ambitiøse, arbejdsomme, servicemindede, og vi har det sjovt og godt med hinanden.

Klyngen er en af tre i Center for Politik og Kommunikation, hvor vi er 72 dygtige kolleger, der i øvrigt arbejder med betjening af regionsdirektøren, koncerndirektion og hospitalsledelser, patientkommunikation, projektledelse, web, design og meget mere.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt enhedschef Karen Lisbeth Trabolt på 29 99 79 39. Send gerne en sms og aftal tidspunkt.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende HK-overenskomst.

Stillingen er til besættelse fra 1. august 2023 eller snarest muligt.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem. Ansøgningsfristen er 5. juni 2023.

Vi forventer at afholde første samtaler 9. juni 2023 og evt. anden samtale i uge 25.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Hovedstaden, Kongens Vænge 2A, 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=249680&DepartmentId=11978&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838599

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet