Administrativ medarbejder til Allerød Bo og Støtte

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Allerød Bo og Støtte søger 30 timers administrativ medarbejder med økonomi-baggrund

Vi søger administrativ medarbejder med tiltrædelse 1. september 2023. Arbejdstiden ligger fordelt i dagtimer på hverdage mellem kl. 08.00 og 15.30.

Om os
Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren. Du kan læse Allerød Kommunes leder- og medarbejdergrundlag her.

Allerød Bo og Støtte er en afdeling med ca. 32 medarbejdere med pædagogisk- eller sundhedsfaglig baggrund. De primære indsatser er drift af to botilbud, som ligger i gåafstand af hinanden samt et mindre støtteteam. Målgruppen er primært borgere med udviklingshæmning eller autisme. 

Om stillingen
Vi har brug for en medarbejder, der kan strukturere og varetage de administrative opgaver, kan understøtte ledelsen med service i forhold til økonomioverblik og medvirke til at sikre, at administrationen bliver varetaget knivskarpt i overensstemmelse med gældende retningslinjer og regler.

Arbejdsopgaverne vil hovedsagligt koncentreres om:

  • kontering, fakturering, bogføring, trækning af lister og andre opgaver knyttet til varetagelse af virksomhedens regnskabsførelse og økonomi.
  • varetagelse af indberetninger i tjenestetidssystem Silkeborg Data
  • indkøb, bestilling og varemodtagelse 
  • skrivning og opdateringer af vejledninger og arbejdspapirer i organisationen
  • styre kontorholdet, det vil sige sikre system og orden

Om dig
Vi har brug for en servicemindet og fleksibel person, der trives i en dagligdag præget af variation og behov for tilpasning.

Vi søger en administrativ medarbejder der:

  • er uddannet inden for regnskab og økonomi (Prisme 365)
  • har erfaringer og kompetencer inden for brug af personalesystemer (Silkeborg Data)
  • har, eller er villig til at tilegne sig, viden om overenskomstmæssige tjenestetidsregler i forhold til indberetning af arbejdstidsplaner, kørselsregnskab med videre
  • selvstændigt kan søge viden om, implementere og tilpasse it-systemer 
  • kan anvende Excel 
  • kan varetage bestillinger i forbindelse med engagementer og aktiviteter
  • er villig til, lige som alle os andre at deltage i de mere lavpraktiske opgaver, der dukker op
  • har gode skriftlige kompetencer.

Derfor skal du vælge os
Vi har en dejlig arbejdsplads hvor der er: 

  • udvikling med vægt på den faglige kvalitet
  • spændende og ansvarsfuldt arbejde
  • en engageret, tværfagligt sammensat personalegruppe
  • stolthed blandt medarbejderne af de faglige resultater, vi sammen skaber
  • et godt og tillidsbaseret samarbejde
  • god introduktion og indføring i arbejdsopgaver.

Er du interesseret?
Du er velkommen til at kontakte konst. leder Anne Bergman på 20 90 12 51, for at høre nærmere om stillingen.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst for HK.

Vi indhenter referencer og straffeoplysninger forud for endelig ansættelse. 

Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og uddannelsesbevis via linket i annoncen senest 14. juni 2023.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 21. juni 2023

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 26.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hvert 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d38b1dfb)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Allerød Kommune - Bo og Støtte, Gl Lyngevej, 3450 Allerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=d38b1dfb&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841704

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet