BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en serviceorienteret administrativ medarbejder til regnskabsopgaver og andre administrative opgaver. Tiltrædelse 1. august 2023 eller snarest derefter.
Om stillingen:
Arbejdsstedet er primært på Allerød Bibliotek og arbejdstiden er 25 timer pr uge.
Du vil blandt andet komme til at arbejde med følgende opgaver:
• Udarbejde budget og regnskab i samarbejde med ledelsen.
• Budgetopfølgning i Prisme.
• Regnskab i samarbejde med eksterne samarbejdspartnere.
• Løbende bogholderi, fakturering og administration.
• Ansvar for indkøb af inventar og andet løsøre.
• Kontaktperson for bygning.
• Skema for vores bogopsættere.
Om dig:
• Har erfaring med regnskabsarbejde.
• Har sans for detaljerne i et regnskabsarbejde, der spænder over en lang række aktiviteter.
• Er ansvarsbevidst og fleksibel.
• Kan lide at arbejde selvstændigt.
• Er god til at samarbejde.
• Har et godt humør, da vi griner meget sammen.
Derfor skal du vælge os
Du kommer til at indgå i et spændende samarbejde med gode kollegaer, hvor godt humør, fælles ansvarlighed, gensidig respekt og generøsitet udgør et godt arbejdsmiljø.
Allerød Kommune er en arbejdsplads med høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgerne.
Du kan læse Allerød Kommunes leder- og medarbejdergrundlag her.
Løn- og ansættelsesforhold bliver fastsat efter gældende overenskomst med HK og efter principperne i Ny Løn.
Du er velkommen til at kontakte souschef Henrik Hansen på 48 12 60 20 for at høre nærmere om stillingen.
Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og uddannelsesbevis via linket i annoncen senest 28. juni 2023.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 26 og 27 og indhenter referencer og straffeoplysninger forud for endelig ansættelse.
Vi glæder os til at læse din ansøgning.
Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 26.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.
Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hvert 10. minut fra Allerød Station.
Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.
Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.
Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=35f4a3fc)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid
-Arbejdsgiver:
Allerød Kommune - Allerød Bibliotek, Skovensvej, 3450 Allerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=35f4a3fc&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849775