BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Søger du en spændende og varieret arbejdsdag med en stor kontaktflade og ønsker du at fortsætte din karriere i en mellemstor nordisk koncern i rivende udvikling?
Vores kunde, som er en mellemstor nordisk koncern, sætter baren højt når det kommer til faglighed og medarbejdertrivsel. Du bliver en del af et velfungerende og fagligt højt kvalificeret økonomiteam på 6 medarbejdere i en virksomhed i rivende udvikling. Du får ansvaret for kreditorbogholderiet og vil får grundig oplæring og on-bording.
Arbejdsopgaver
- Kreditorbogholderi
- Korrespondance med leverandører
- Ansvarlig for Work flow (registrering af fakturaer, kontroller mv)
- Afstemninger – kreditorer, bank mm.
- Betalinger
- Vedligehold af kreditorkartotek
- Ad hoc-opgaver
Ønskede kvalifikationer
Vi søger dig, som har nogle års erfaring fra en lignende stilling. Du har en god IT- forståelse og er nysgerrig efter at udvikle dine kompetencer. Som person er du en positiv og serviceminded teamplayer, som arbejder struktureret med dine opgaver. I tillæg til dette behersker du dansk i skrift og tale og begår dig også godt på engelsk. Du er en rutineret bruger af IT, som har en god erfaring med at arbejde i MS Office herunder Excel. Virksomheden anvender MS Business Central men det er ikke et krav at du har erfaring med systemet.
Vi tilbyder
En spændende hverdag i et højtkvalificeret team i en virksomhed i vækst. For den rette person vil der være gode udviklingsmuligheder i stillingen. Virksomheden vægter trivsel og arbejdsglæde højt og du bliver en del af et velfungerende team, som arbejder fra lyse og indbydende lokaler med såvel gode parkeringsforhold, dejlig frokostordning, mange sociale aktiviteter og fitnessrum. Du tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke, som modsvarer dine kvalifikationer.
Ansøg
Stillingen ønskes besat snarest og vi gennemgår indkomne ansøgninger løbende. Du opfordres derfor til at søgte stillingen snarest og har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Partner Anette Timm på tlf. 29867616 eller via Linkedin: https://www.linkedin.com/in/anettetimm/
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Resources Consulting ApS, Blegdamsvej, 2100 København Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1211&ProjectId=147245&MediaId=5
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891363